سخن هیئت مدیران

فعالیت رسمی مدیران مجموعه حاضر، ابتدا با ایده تاسیس شرکتهای پترو بنیان عسلویه و پترو پویای عسلویه در سال 1370 آغاز و با تلفیق توانمندی های مشترک، سرانجام منجر به تاسیس «شرکت پتروکاوان سخت پویا» در سال 1390 گردید. شرکت پتروکاوان سخت پویا با ماهیت مهندسی و بازرگانی در زمینه تهیه، تامین، طراحی، فروش، نصب و خدمات پس از فروش، همچنان منافع حاصله از ماموریتهای سازمانی خود شامل رشد، بهره وری و توسعه را در گرو مسئولیت پذیری اجتماعی دانسته و با بهره گیری از پرسنل مجرب و تامین بهترین کالا و خدمات روز دنیا، همواره در تلاش بوده است خود را با جهت گیری های سریع دنیای فن آوری همسو نموده و کالا و خدماتی با کیفیت و درخور نیاز مشتریان عزیز ارائه نماید. اندوخته دانش و تجربیات دو دهه پیش از تاسیس، باعث شد تا فعالیت هیئت مدیران تحت نامی جدید، شرکت پتروکاوان سخت پویا را در زمره‌ پیشتازان عرصه مهندسی انواع «سیم و کابل» و تجهیزات متنوع «ارت و همبندی» و « سیستم های صاعقه گیر» قرار دهد که این امر ابتدا با توکل به ایزد منان و سپس با کسب اعتماد مشتریان، موجبات بسیاری را برای خرید کالا و خدمات از سوی نهادهای رسمی و معتبر فراهم نموده است.

با پیشرفت فعالیتهای کاری، ضمن مواجهه با استقبال فراوان مشتریان بخش خصوصی، ارگان های دولتی نیز به عنوان مشتریان بالقوه و کارفرمایان بالفعل، کالا و خدمات این شرکت را در حیطه‌ تهیه، طراحی و نصب بطور رسمی تایید و خریداری نموده اند. این مجموعه که پیشتر موفق به کسب پروانه صلاحیت همکاری در زمینه برق و الکترونیک از سوی مراجع رسمی داخل کشور شده است، به سرعت توانست پروانه صلاحیت فعالیت در زمینه «انواع سیم و کابل» و «انواع تجهیزات سیستم های ارت و صاعقه گیر به روش های مختلف» را از سوی موسسسه QAL انگلستان اخذ نماید و در ممیزی سالیانه آن کاملاً موفق باشد. امروزه شرکت پتروکاوان سخت پویا با داشتن نمایندگی های رسمی و انحصاری محصولات معتبر اروپایی و در راستای توسعه‌ روز افزون فعالیتهای کاری خود، پروژه‌های مهمی را اجرا کرده و در دست اجرا دارد و با چشم اندازی بزرگ برای آینده‌ خود، هر روزه به فکر افزایش رضایتمندی مشتریان و بهبود کیفیت کالا و خدمات خود می باشد. زیرا شرکتهایی در عرصه رقابت موفق اند که «کسب رضایت مشتریان» را در چشم انداز خود قرار داده و انعطاف در مقابل تغییرات پویای محیطی را بعنوان بخشی از کسب و کار خویش قلمداد کنند.

اگر امروز از نام شرکت پتروکاوان سخت پویا بعنوان نماد اعتماد یاد می‌شود، به پشتوانه بیش از 30 سال تجربه مدیران و تلاش کارکنان در حوزه برق و الکترونیک بوده است. به همین منظور طرح‌ریزی استراتژی‌های توسعه محور و تهاجمی باعث گردید از زمان تاسیس، مسیر‌های پر چالش را پشت سر گذاشته و با تفویض اختیار و تمرکز بر تصمیم‌گیری‌های به موقع، سازمانی چابک را بنا کنیم تا با سرعت و شتاب روز افزون قرن بیست و یکم، هم‌راستا حرکت نماید. ما با فراهم سازی بستری مناسب برای ارائه کالا و خدماتی پر کیفیت و مدیریت بومی توانسته ایم‌ به عنوان یکی از رهبران این بازار بزرگ در عرصه رقابت کابل خاص، ارتینگ و حفاظت در برابر صاعقه حضور یابیم و در راستای تامین کالا و ارتقای خدمات فنی خود در حوزه‌های نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین انرژی و آب و سایر صنایع موجود در کشور، از کلیه امکانات و توانایی‌های قابل دسترس به مناسب‌ترین وجه استفاده نموده و تمرکز خود را بر توانمندی هر چه بیشتر پرسنل و مدیران کارآمد قرار دهیم.

بالتبع عوامل اصلی موفقیت: داشتن تعهد، تخصص، خلاقیت و احترام به خواسته های مشتریان است و شرکت‌هایی موفق خواهند بود که بتوانند با دقت و ریزبینی به نظرات و خواسته های مشتریان گوش فرا داده و سپس آن را با دانش و فناوری‌های نوین دنیا آمیخته نمایند. به همین دلیل این مجموعه، از زمان شروع فعالیت خود در عرصه مهندسی و بازرگانی، رعایت حقوق کارفرمایان عزیز و احترام گذاشتن به خواسته های ایشان را سرلوحه کار خویش قرار داده و در تمامی مراحل عرضه، بعنوان دوست و مشاور مطمئن همراهشان بوده و انجام وظیفه کرده است.

به اعتقاد هیئت مدیران، لازمه رسیدن به کیفیت عالی در کار، داشتن تجربه، دانش و توان علمی بالا و از همه مهمتر داشتن اخلاقی نیکو و حس مسئولیت پذیری است. از این رو همکاران ما همواره با روی گشاده پذیرای نظرات و خواسته های شما مشتریان و کارفرمایان گرامی هستند تا بتوانیم با داشتن اطلاعات کامل و جامع از خواسته های شما عزیزان، بر پایه دانش و توافق علمی، بهترین خدمت را به ایشان ارائه دهیم. خرسندیم که همواره تلاش ما و کلیه کارکنان این مجموعه، در این بوده است تا با درک درست از نیاز مشتری و بررسی دقیق نظرات کارشناسان، کالا و خدماتی را ارائه نماییم تا در شأن و منزلت والای صنایع مختلف این مرز و بوم باشند. بدون شک با اتکا به خداوند متعال و کسب اعتماد مشتریان محترم و گرانقدر و نیز به پشتوانه کادر مجرب و متخصص، تمامی همت و کوشش خود را به کار خواهیم بست تا همچون گذشته پرچمدار رشد و توسعه این صنعت باشیم و خدماتی درخور و شایسته ارائه نماییم.

برای آن که بتوانید از کالا و خدمات شرکت ما بهتر مطلع شوید هم‌اکنون به شما پیشنهاد می شود با ما در تماس باشید.